MeMoRiEs

Wednesday, December 20, 2006

عقبال عندكم جميعا


صديقي وزميلي العزيز محمد هشام اللي من نفسه حاجات كتير... تفضل ونشرلي المدونة المتواضعة بتاعتي اللي ممكن تلاقوها لو نزلتو بالماوس لتحت شوية .. احساس جميل جدا ان تلاقي ناس كتير بتقرا الكلام بتاعك اللي انت كاتبه ... ومين عارف يمكن تضرب معايا وابقى من مشاهير الكتاب العظام الجامدين الحلوين ال... كفاية كدة .
معلومة صغيرة بس : التعليق عندي بعد كدة بميعاد سابق, خلاص شغل زمان ده هنبطله .. ماشي والأولوية لأسبقية الحجز ... وحد يسمعنا زغرودة يا جماعة

14 Comments:

  • At 11:02 AM , Blogger Shaimaa Zaher said...

    مبروك يا أستاذ...
    :)
    بس بلاش كده..التعليق عندي بميعاد سابق..لأ معلش يعني! فرصة تانية

    عشان كده أنا قلت فرصة أكون أول حد يعلق!

    سلام

     
  • At 5:59 PM , Blogger Jannah said...

    هههههههههه

    ميعاد سابق, كبار الكتاااب

    دى أخبار جميلة أخيرا هتتشهر , بس اوعى تنسانا داحن الغلابة اللى كنا معاك من الأول :D:D

    على طلبك للزغرودة مش بعرف أزغرد, المهم انك تكون فرحان و ربنا يتمم لك زواجك بكل خير و فرحة و رضى من الله يا رب

     
  • At 11:39 PM , Blogger salateenoo said...

    شيماء:
    انا طبعا هعمل استثنائات ..يعني اصحابي القدام دول يعلقوا في اي وقت :)

    انا بهزر طبعا ..وربنا يبارك فيكي ... ودي حاجة كدة يعني انا لا بكتب ولا حاجة ...منتي عارفة البير وغطاه

    Jannah :

    أولا عود أحمد (أحمد غيري ).. ومبسوط حدا ان شفتك تاني بتكتبي... عايزين نشوف اخر بوستاتك الجميلة بقى ...انا كنت عايز اسألك عن حاجة انتي ما بتكتبيش عربي ؟؟

     
  • At 11:48 PM , Blogger Lasto-adri *Blue* said...

    هو من لقى احبابه نسى اصحابه؟
    طوابير ايه دى اللى بتتكلم عليها؟؟؟؟


    عموما الف الف مبروك يا عم سلاطينو
    وعقبال الكتاب بقى

    ولا ايييييييه؟

    :)

     
  • At 7:01 AM , Blogger salateenoo said...

    انا مقدرش انسى اصحابي يا بلو..
    انتو الاصل برده ...بالنسبة لموضوع الطوابير ..انا بهزر طبعا...:)

    وبالنسبة للكتاب احب اقولك ..ولا إييييه!

     
  • At 4:41 PM , Blogger E N G Y said...

    lololololyyyyyyy:)))

     
  • At 1:03 PM , Blogger Doaa Samir said...

    أنا باعرف أزغرد كتابةً.. ينفع؟
    لولولولولولولليليليليليليلي
    أهو نص الزغردة ولا السكوت كله!!د

    ماعلينا

    أنا فرحت لك موووت يا أحمد ف اليوم ده.. مع إني مش بقيت باقرأ الدستور بس عيني وقعت ع البلح والعنب فجأة كده! يبدو إني كنت جعانة

    أما بالنسبة للمواعيد، هابقى أسجلها لحضرتك
    أيوة يا عم.. ما هو من لقي دستوره، نسي كشكوله!!د

    مش تنفع مطلع أغنية دي خالص

    (((:

     
  • At 5:05 AM , Blogger rony said...

    ألف مبروك يااحمد.... البنت اختى مصدقتش انى اعرفك وقعدت تقولى هاتتلزقى فى الناس ...والنبى المره الجايه ابقى ابعتلى اهداء
    وربنا يخليلنا محمد هشام كده دايما
    معلش اسمحلى ارد على تعليقك عندى هنا
    انا مش حابه انى اقفل البلوج لانى ببساطه حاسه انه جزء مهم منى فيه جانب كبيرمن شخصيتى اللى للاسف مع الوقت بكتشف انها متنفعش مع الناس بس المشكله انه مش قرارى لوحدى وللاسف هاضطر انى احارب علشانه
    ياريت متزعلش ومتاخدوش على انه ملل او انى هاعمل كده علشان حد يقولى متقفليهوش او كنوع من الدلع عليكم...علشان برضه لاسف مش بعرف ادلع وصدقنى انا مش سعيده بالموضوع ده خالص
    ياريت متزعلش
    كل سنه وانت طيب

     
  • At 11:39 AM , Blogger كراكيب نـهـى مـحمود said...

    مبروك ودايما تحصل حاجات تفرحك
    مدونتك جميله دي اول زيارة ليا هنا

     
  • At 2:27 PM , Blogger mariam said...

    انا شفتها فى الدستور
    اول ما شفتها عرفت انه انت
    لأنى كنت قريتها قبل كدة عندك و علقت عليها
    مين قدك يا عم
    ادينى معاد اعلق امتى؟

     
  • At 2:53 PM , Blogger Carol said...

    mabrouuuuk :)
    nice blog 3al fekra ;)

     
  • At 4:19 PM , Blogger VEЯŎ said...

    gameel 2wee 2l blog ... yala kol sana we 2nta taeeba :)

     
  • At 9:10 AM , Blogger Veeeva said...

    :)

    mabrooooook

    its a shame that i've only read this now.

     
  • At 12:02 PM , Blogger الفيلسوف said...

    يا سيدى ما يضرش ..ميعاد سابق او لا حق ..كلنا فى الهم عرب؟

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home