MeMoRiEs

Sunday, February 11, 2007

انا.. الذي لا يعرفه احد

وصلني هذا التاج من الصديقة العزيزة جنة : خمسة أشياء لا يعرفها عني أحد.


1 - كثير قوي بكلم نفسي .. في العربية او في البيت

2 - انا كنت مدخن شره.. ومبطل بقالي 4 سنين ...بس نفسي ارجع تاني

3 - بحب جدا العاب الأطفال اللي بالريموت كونترول .. ممك العب بيهم ساعات

4 - بخاف جدا من الافلام الرعب .. ومش بحب اتفرج عليهم ولا على اعلاناتهم

5 - بحب جدا جدا جدا ... أمشي حافي في البيت :)

أحب أرسل التاج ده للأصدقاء :

- محمد هشام عبيه

- دعاء سمير

-غادة

-شيماء زاهر

- رنا

7 Comments:

  • At 10:00 AM , Blogger Veeeva said...

    so what prevents u from being a smoker again?

     
  • At 11:22 PM , Blogger Doaa Samir said...

    ضحكتني والله يا أحمد

    غريبة أوي طبيعة التاج ده.. أنا كان ممكن أرد عليه قبل كده، بس اتعلمت من قريب إني أحتفظ لنفسي بحاجة عني.. أنا اتعلمت نظري وباحاول أطبق عملي لأن -ولا أعرف إن كان مِنـّة ولا نقمة- عندي أوبشنز بتتطوع من نفسها وتقول!د

    مش عارفة رأيك ايه

     
  • At 3:29 PM , Blogger Amira said...

    ايه ده
    العسل خلص؟

    و رجعت انت وانا نايمه في العسل؟
    ههههههه

    و ايه الشكر الجميل ده
    شكرا يا سلاطينو

    و ايه يا احمد الاعترافات الجامده دي

    مش حتصدق
    انا ضشبهك في شوية حاجات يا احمد
    انا كمان بكلم نفسي
    و بمشي حافيه
    و بخاف من افلام الرعب

    :)

    ومقلتش الجواز أخباره ايه؟
    انا كاتبه بوست عن جوزي مخلي النق نازل علينا للصبح و علقت خرزه زرقه على باب البلوج

    :)
    على العموم حمد الله على السلامه و مستنيه جديدك

     
  • At 3:14 PM , Anonymous Anonymous said...

    اي احمد لعلمك اعترافاتك تحفه وباين عليها كانت طالبه معاك صراحه ولعلمك برضه انا بقي عكسك تماما انا معرفش امشي في البيت حافيه وبكره العاب الاطفال الي تجيب التخلف للصغار منهم بس مش بحب افلام الرعب الي بيبقي فيها مناظر مقززه بس بحب اعاتب نفسي امام المرايه
    انا حبيت اعلق ع مدونتك لاني لقيتها لزيزه جدا
    ومستنياك تعلق ع مدوناتي وهي
    http:\\nourinour.blogspot.com
    في الانتظار ..نوري

     
  • At 11:23 PM , Blogger Nesrina said...

    Don't get back to smoking, keda a7san.
    About horror movies, I hate them too... shater :)

     
  • At 1:16 PM , Blogger Shaimaa Zaher said...

    أنا مبسوطة أوي يا أحمد من موضوع التاج ده..أصل دي أول مرة حد يبعث لي تاج ودايما أبص كده على المدونات وأقول لنفسي الناس عماله تحدف تيجان لبعضها وأنت واقفة كده تتفرجي عليهم :D
    المهم أنا عارفة إن ده مش وقت فضفضة نفسية..إهي إهي ...
    بس سيبك إنت حمد الله ع السلامة وإن شاء الله في أول مرة أشوفك فيها أكون حليت أسئلة التاج..بس حدهوملك في إيدك..مش أحسن برضوا :)
    صباحك فل وياسمين وكده :)

     
  • At 1:16 PM , Blogger Shaimaa Zaher said...

    This comment has been removed by a blog administrator.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home